KUNDSERVICE / ÅNGERRÄTT & GARANTI

REKLAMATIONER

Reklamationer och övriga anmärkningar måste komma in till oss, 24timmar efter levererat produkt, krävs även bild skickat till oss på mejl eller mms.

GARANTI OCH REKLAMATIONSRÄTT – ENLIGT KONSUMENTKÖPLAGEN

Är det fel på en vara du köpt kan du enligt konsumentköplagen bland annat ha rätt att kräva fri omleverans av en ny felfri vara eller att häva köpet och få pengar tillbaka. Läs mer här:  Konsumentverket om reklamationer

Din orderbekräftelse eller kvittens gäller som garantibevis. Förvara dokumentet väl eftersom dokumentet krävs om du behöver utnyttja garantirätten.

Observera att det för företag gäller andra regler för garanti- och reklamationsrätt. Företag får vid köp endast den garantirätt som ges från leverantören, där garantitiden kan variera mellan olika leverantörer. Företag har heller inte någon reklamationsrätt utöver sin garantirätt från leverantören. Om du vill få mer information om vilka regler som gäller för företag kan du kontakta vår kundtjänst.

Kontakta oss gärna för mer information.


ÅTERBETALNINGSPOLICY

Återbetalningar kan ges efter bedömning av Marios Shop.
Om blomsterhälsningen är felaktig eller skadad, uppmanas Du att framföra detta till oss senast 24tim
från och med leveranstidpunkten, på grund av den ömtåliga karaktären hos blomsterhälsningar.
Om blomsterhälsningen anländer felaktigt eller skadad så bör Du omgående ta ett digitalt foto gällande och skicka det till oss via vår kontaktsidan. Vi kommer då att ersätta blomsterhälsningen och leverera kostnadsfritt.
Om Du vill returnera blomsterhälsningen till oss, eftersom den var felaktig eller skadad, kontakta oss
omgående innan 24tim tidsfristen. Du kommer då att få ett nr/ID.
Du måste spara och uppge detta nr/ID i all kontakt med oss gällande.
Eventuella åtgärder kommer att tas i samförstånd med Dig för att blir nöjd som kund.